Live. Love. Dance. Now! Mae roams the streets of Vienna as a punk in her dead brother's Converse shoes. She lives on canned beer, sprays walls, tries her hand at poetry slams. She's not interested in bourgeois life but in extreme experiences. When she is sent to an AIDS center to work off a punishment, she meets and falls in love with the AIDS patient Paul.