A group of young bio-engineers discover they can use quantum physics to transfer motor-skills between human brains. Believing this to be a first step towards a new intellectual freedom, they freely distribute the technology. But as the mysterious past of one of their group is revealed, dark forces emerge that threaten to subvert this technology into a means of mass control. DxM takes the mind-bender thriller to the next level with an immersive narrative and breath-taking action.