They couldn't be more different, the members of the trio that allies in the fight against an Ancient Ice Ghost (AIG): Tom, an easily scared boy, Hetty, a professional ghosthunter and the loveable, but pretty slimy Hugo – a ghost! Will the team manage to save their town from the next ice age?