After highschool graduation, life is finally going to begin for real. At least that’s howbest friends Sophie and Alice feel about the upcoming move to Berlin. But theirplans are crushed when Alice disappears in Berlin under unclear conditions.Sophie ends up on a life-changing journey that will bring her a taste of theexuberant parts of life.