Rose is beautiful, fun, successful and in her early thirties. Whenever she thinking about a wedding, she gets dumped. On top of that she gets invited to her exes' and best friend's weddings. So she doesn't show how she feels, she takes her younger trainee Daan to all the ceremonies. She gets caught in embarrassing situations and promptly falls in love with the charms of an attractive doctor. People have said: 'From a wedding comes a wedding', but is he her Mr Right, the one she says 'I do' to?