The turbulent life story of the legendary Dutch folk singer: André Hazes. An artist who loved the blues and who lived the blues. From his discovery as an 8-year-old street singer in the 1960’s to his dazzling rise to fame in the 1980’s. In the after- math of his career, when his famous voice is seriously affected by his deteriorating hearing and alcoholism, he relives the highlights of his extraordinary career.