Thirty-something Valentine runs a renowned restaurant and her stylish dining room is fully booked for Valentine's Day. Chef cook Angelo prepares the food and the tables are romantically covered. The guests enter, hoping for love on their menus. Valentine has everything under control, she thinks. But how could she expect that Frank, her old flame from 12 years ago would suddenly reappear on this day of love...