Wise Fern's birthday is just around the corner and everyone in the Magic Garden is getting ready for a big surprise party. Woozle & Pip have the important job of hiding Wise Fern's birthday present until the big day arrives and Aunty Pear Tree announces that a very special guest is coming to stay: their love-able little cousin Charlie. But Woozle & Pip soon discover that Wise Fern's present has vanished!