Philippe Mars is a reasonable man in an unreasonable world. He’s trying to be a good father, a kind ex-husband, a nice colleague, an understanding sibling… But the planets have not been exactly aligned in his favor lately. With his son turning into a hardcore vegan, his daughter into a pathological overachiever and his sister selling oversized paintings of their naked parents, it seems to our ever-so prudent Philippe that everyone around him is starting to behave more and more erratically… And when Jérôme, a work colleague whose insanity is contagious, arrives on the scene, Philippe’s life will career utterly out of control.