Every year Bruno, a disheartened cattle breeder, attends the Paris Agricultural Show. This year, his father Jean joins him: he wants to finally win the competition with their bull Nabucodonosor and convince Bruno to take over the family farm. Every year, Bruno makes a tour of all the wine stands, without setting foot outside the Show’s premises and without ever finishing his wine route. This year, his father suggests they finish it together, but the real one, across the French countryside. Accompanied by Mike, a young, quirky taxi driver, they set off in the direction of France’s major wine regions. Together, they are going to discover not only the wine routes, but also the road that leads back to Love.