Because she picked the wrong door, Anna ends up confessing her marriage problems to a financial adviser named William Faber. Touched by her distress, somewhat excited as well, Faber does not have the courage to tell her that he is not a psychiatrist. From appointment to appointment, a strange ritual is created between them. William is moved by the young woman and fascinated to hear the secrets that no man ever heard...