Vigilante, a small mobile security company, is in a serious slump. After falling victim to 3 violent robberies in the same year with no survivors, the company is on the brink of bankruptcy and its employees are rather distressed. Some have even evoked the possibility of a inside conspiracy with the thieves. It is in this uneasy context that Alexandre Demarre shows up to Vigilante's security complex for his first day of work.