Four loosely connected stories set in a small town in Kazakhstan at the beginning of the 90s, a time of transition from the Soviet era to a new state inscribed with emotional and economic depression. Each of the four main characters, all of whom are 13 years old, must go through a painful transition themselves; this presents them with a moral dilemma. They turn from being children – or ‘angels’ – to grown-ups, and are wounded along the way.