Jonathan is caring unstintingly for his terminally-ill father Burghardt, but then sees his life in a new light after falling in love with Anka, who has come to nurse his father. However, the story takes another twist when Ron, Burghardt’s long-lost friend from his youth, re-appears — and a well-kept family secret is uncovered....