For brief relief from his dreary existence as a petty criminal, Sebastián drifts off into his dream-worlds. It’s only there that he can protect himself and his love for Emilia and attempt to escape the real threats in his life. The boundaries between reality and illusion become blurred by the increasing interaction of light and colour compositions.