In order not to lose their home, 17-year-old Raya and her little brother keep their grandmother’s death a secret. Raya tries every trick in the book to make it seem like she’s still alive, while at the same time fully indulging her feelings for her English teacher. But in spite of her best efforts, things are getting out of control. Raya hopes for help from her mother in far-off London.