The Arab Spring is blossoming right in the middle of Paris. Marawann celebrates with the singing and dancing immigrants from the Maghreb. The 15-year-old French boy’s Tunisian roots never meant as much to him as they do at this moment. Marawann’s got butterflies in his stomach, but it’s probably because of his feelings for Sygrid.