Francois, a police officer at the end of his rope. Esther, an insecure adopted daughter. Christian, a provincial man who dreams of traveling the world. Mohamed, a mechanic who wants to get out of the projects where he lives any way he can, And a homeless man. They don't know each other, and yet, in twenty-four hours their paths will cross, transforming their painful lives into a state where everything is possible...