Five childhood friends have always dreamed of sharing an apartment together. When the opportunity arises, Julia, Vadim, Nestor, and Timothée don't hesitate a single instant, particularly when Samuel offers to pay half the rent! They've barely moved in when Samuel finds himself without a dime, but he decides to say nothing to the others and to stick to their deal by selling grass. But you can't become a dealer just like that and when everything goes AWOL, Samuel has no other choice but to turn to the only family he has left: his friends.