Most things seem very strange when Siv, 7, for the first time sleeps over at her new friend Cerisia’s. In a home that is very different to her own, Siv finds it strange and weird. With the help of two talkative and funny badger friends, who appear in the middle of the night, she has some wonderful adventures that help her embrace differences and find herself.