Living, learning, suffering for their passion: the 26 boys living at the sports academy in the Turkish province of Amasya will endure a lot to realise their wrestling dream. This documentary’s observational camera remains unobtrusive while still allowing us to experience an everyday life at close range - somewhere between camaraderie and competition.