There’s quite a stir in Monsterland: the little monster Molly is going to get a brother or sister. But before the new baby finally hatches, Molly and her best friend Edison have to make it through a number of adventures. Colourful animation fun for the youngest festivalgoers, adapted for the big screen from the popular TV series “Ted Sieger’s Molly Monster”.