When Ana, 24 years old, finishes a job she hates as runner on a big film shoot in Belgium, she makes an impulse decision to change her plans. Over the course of a summer, during which a broken love affair briefly blossoms again and Ana's grandmother has to go into hospital with a broken hip, Ana does her best to cope with life.