An immersive documentary looking at the lives of two families, in which one of their children is affected by disability. Over the course of the film, not only do we discover their internal struggles, the countless obstacles that they must overcome, but also their lives’ joys, their hopes and their tirelessness in trying to create a society in which living together is not just a principle…to be able to live, grow up and dream in the same world as everyone else!