Berrached’s new film centers on the dilemma faced by a woman who is already six months pregnant when she learns that her unborn child will have Down‘s syndrome as well as a serious heart defect. Should she be able to choose the option of a late-term abortion? How can she and her husband know whether the unborn child could have a life worth living or would only suffer? In the end, the expectant mother realizes that only she can make this decision.