When the police inform her that Elodie, her only daughter, 20, has left to join the Islamic State somewhere between Syria and Iraq, Elisabeth’s life is thrown into turmoil. She is in shock and cannot understand this decision because the war does not concern them.Elisabeth manages to contact Elodie but finds herself at a loss faced with this young woman whom she no longer recognizes. Alone in her struggle, she decides to set off for Syria to look for her daughter and to convince her to return to Belgium with her.Will mother and daughter be able to reunite and understand each other?