Anders, a single father and poet, loses his job as a critic when he writes a review of a book that doesn’t exist. With no education, he ends up at the Yard, a transshipment hub for car imports, where he must face the suspicions of his co-workers and the regulations of the Swedish management. An unexpected friendship with a colleague triggers a rift between Anders and his teenage son.Personal morals are pitted against the demands of fatherhood in a conflict that is ultimately resolved by a lie.