At center stage are the two poets Ingeborg Bachmann and Paul Celan, who came to know each other in post-war Vienna. Their dramatic postal exchange creates the textual basis of the film. Two young actors meet in a recording studio to read the letters. The tumultuous emotions of proximity and distance, fascination and fear captivate them. However they also enjoy each other’s company, arguing, smoking, discussing their tattoos and favourite music. Yesterdays love, todays love and tomorrows: where the lines are blurred lies the heart of the film.