Layla and young 17 year old school girl is just like any other. She's bright, comfotable with her body and surroundings but like most girls her age, she does not know what to do with her life, or even boys for that matter. When Layla become pregenant her perants refuse the options of an abortion thus resulting in her keeping the baby. How will this impact Layla and those around her?