Organized in a "go fast", traffickers try to transport a large quantity of cocaine from Spain to France. A border control results in a first victim from the gang and panic soon overtakes the convoy. Hunted down from all sides, undermined by a traitor, followed by a rival team, the group collapses. Alex, the gang mentor and leader, arrives to save his cargo and his men.