Diary filmed on super8 shows how flexible memories are. Franssou Prenant returns to Algiers, where she lived as the wife of Madagascar's ambassador. Her musings become intertwined with those of twenty others. From this lyrical polyphony, a picture emerges of a city and a lifestyle that no longer exist.