The legendary Oleg Nikolaevitch Karavaychuk is the mysterious and moving subject of this loving film by the young director Duque. He was moved by the music the pianist composed for a film by Kira Muratova and is the first foreigner to win the trust of the eccentric and still active 89-year-old Russian.