Louise and Kasper, a Danish couple, live in an isolated villa in the middle of the forest away from modern life, technology and even electricity. Louise's biggest dream is to become a mother but she is unable to have children. She finally decides, out of desperation, to seal a pact with her Romanian maid, Elena, who accepts to bear Louise's child as a surrogate mother in exchange of a large amount of money. But the life growing inside of her is taking shape too fast, affecting the lives of everyone like an evil force. Paranoia and horror sets around the inevitable birth.