Soft boys by day, kings by night: That’s how the young Bulgarian Roma are when they come to Vienna looking for freedom and a quick buck. They sell their bodies as if that’s all they have. The thing that warms them, so far from home, is the feeling of togetherness. But the nights are long and unpredictable.