In 1990, seven young male dancers joined Madonna on her most controversial world tour. Their journey was captured in Truth or Dare. As a self-proclaimed 'mother' to her six gay dancers plus straight Oliver, Madonna used the film to make a stand on gay rights and freedom of expression. The dancers became paragons of pride, inspiring people all over the world to dare to be who you are. Twenty-five years later, the dancers share their own stories about life during and after the tour. What does it really take to express yourself?