Saar found exile in vibrant London from his conservative Israeli family. Diagonsed with HIV he fails all expectations of his extend family, but his wish to return keeps growing. The story beautifully unfolds when their struggle to overcome their prejudices starts to succeed. Acclaimed Heymann Brothers pieced an highly accessible and powerful meta-documentary about our own reservations.