A thriller documentary about a mass grave in the suburbs of Belgrade. In an attempt to uncover, shed a light on and give a voice to these stories, intentionally buried in silence, the film speaks directly to the sensations, imagination and emotions of the viewer, in a meditative and hypnotic way.