Whoever goes off into the wilderness, should not be surprised at who he meets there. In the lone Icelandic highlands, a suicidal man wearing a tie, a lowbrow big-city couple and an outdoorsy family come together by chance. What begins as a grudging forced community, results in oddities, absurd situations and even in new love. Clearly, some things also fall apart.