Philosopher Jacques Sojcher leads his 10-year-old granddaughter, who dreams of being an actor, through their world, gleaning the secrets of famous artists on the way. As seen through the camera lens of Frederick, son of the former and father of the latter. Meditations on a vocation en famille.