The big end-of-term play is approaching. Tobias is somewhat anxious, but with Mees Kees at the helm, everything should be just fine. The class look forward to rehearsing in the afternoons and to making beautiful scenery - until they find out that Dreus has chosen a terribly boring medieval play. Moreover, it is to be staged in a dusty room within a nearby retirement home. But Mees Kees wouldn't be Mees Kees if he didn't put his own twist on things...