Three investors, wolves in sheep’s clothes, can’t for the life of them find heart or soul. In their jets they circle the globe, preaching love and earning gold. Smoke and mirrors is their game, ministers, unions and kings enjoy their fame. Gambling with open cards at the table, where there’s no risk there’s only one aim: the truth is a lie, 'cause lying is real – when you get pranked, how does it feel?