Philippe Savoy head of the choir at Saint Michael's College in Fribourg is preparing to take his fifty-five students to Palestine for a serie of concerts. From Bethlehem to Ramallah, passing by Jerusalem and Hebron, between check points and churches, discovering both refugee camps and historical tourism around the Dead Sea, the young musicians will discover an exploded territory, a country living in provisional peace with, in the background, the permanent humiliation of the Palestien people.