The wife of Petar, a successful and charismatic businessman, disappears after an ordinary morning. He is assured that she will return promptly and thus returns to his work and friends, continuing to his normal life. Though he tries to maintain the picture-perfect image of himself, gradually his fears start pouring out and the more he tries to suppress them, the harder they hit back. Maybe she is just the first of many dominoes to fall to the social transition of values, beliefs and ideals.