How did it happen? A movie about six hospice patients which you just want to keep watching! Funny, touching and passionate in their enjoyment of life, this film surprises with its use of song. A great score by Mark Orton leads us through one of the key issues of our age: medicine has recently changed our relationship with fatal disease: we can now live for years, rather than months, after a terminal diagnosis. Sometimes. How do we cope with this uncertainty? The cast are quirky, wry front-runners in a journey that we will all face.