Artist & Repertoire is the story of one teenager’s ambition to passionately pursue creating quality music at any cost and the friendships, fall outs, successes and failures that come with it. Spanning three decades with exclusive access to personal home footage, we get the rare opportunity to watch a boy become a man in the world of music. Witnessing him experience a whirlwind journey of personal and professional highs and lows. From the rapid rise of his record label Mo'Wax, to becoming a millionaire by the age of 21 and forming the super band UNKLE, with DJ Shadow. This is a profile of one man's constant battle between art and commerce and how to survive as he continually strives for more.