Their names are Moktar, Najat, Joseph, Gernaz, Duraid, Hayder, Kader, Esma… They fled Syria, Iraq, Iran, Congo, Morocco and Niger… Together, they occupy a church. They will risk their lives for asylum. Days of countdown begin; a test of strength in itself. Inside, Kader has assumed the role of leader, but, mysteriously, sometimes he is missing. Day by day, devotedly, Esma cares for this community. Exhaustion increases; tensions rise. But bonds are forged and strengthened. Between betrayal and brotherhood, the group will have to put itself to the test, and face up to the challenge.