Alice has been separated from her brother, Nathan, for too long. After he dies, Alice leaves for Japan and finds refuge in a small village by the cliffs. Nathan said he had found peace there, thanks to a man called Daisuke. As she follows in her brother’s footsteps, she too becomes close with the elderly man and with his other guests. In a particularly Japanese atmosphere, she starts to listen to her own heart once again.