Nada is going home. Or at least she wants to. When she comes back to Lebanon, she realizes she’s a foreigner in her own country. But there’s still a place she calls home: an abandoned house in ruins, haunted by the presence of her grandfather who disappeared mysteriously during the civil war. Something happened in this house. Something violent. Nada is a young woman searching for the truth and discovering herself.