Zip and Zap are forced to accompany their parents to a remote, faraway island, all because a publisher is interested in their father's boring novel. But what they find on the island blows them away. Miss Pam, a friendly and extravagant young woman, opens the doors of her incredible mansion to them, inhabited by children and a peculiar group of servants where the only rule is that there are no rules. Zip and Zap think they've found paradise! But be careful what you wish for... because the next day, Zip and Zap's parents have disappeared without a trace...