Lorenzo, Blu and Antonio are three High School sophomores in a small city in the North of Italy. For three unique reasons, they are all outsiders. They quickly become best friends and find in their friendship the strength to fend off insults and the bullies who sling them. But when, one day, Lorenzo makes evident his attraction toward Antonio and tries to approach him, Antonio, who’s in love with Blu, pushes Lorenzo away violently.